Ως μέλος του Δικτύου Συνεργαζομένων Σχολείων UNESCO ASPnet, το σχολείο μας είχε την τιμή να προσκληθεί στη Διεθνή Διάσκεψη UNESCO ASPnet “Change Initiative” (Πρωτοβουλία για την Αλλαγή) που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από τις 31 Μαίου έως τις 4 Ιουνίου 2021. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο εργαστήριο εκπαιδευτικών ιδεών και πρωτοποριακών, καινοτόμων και δημιουργικών διδακτικών προσεγγίσεων που αποσκοπεί στη μεταμόρφωση των τριών βασικών θεματικών της UNESCO για την εκπαίδευση σε συγκεκριμένες πρακτικές στα σχολεία με σκοπό την προώθηση του μετασχηματισμού των εκπαιδευτικών συστημάτων και πρακτικών σε διεθνές επίπεδο, σύμφωνα με τον Στόχο 4.7 του ΟΗΕ για την Βιώσιμη Ανάπτυξη που αφορά την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Οι τρείς θεματικές περιοχές είναι οι εξής: Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη, Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη και Διαπολιτιστική Εκπαίδευση, Πολυπολιτισμικότητα και Πολιτιστική Κληρονομιά.

Στο πλαίσιο της Διεθνούς Διάσκεψης, την Πέμπτη 3 Ιουνίου 2021, κατά την 6η Συνεδρία με τίτλο «Η Ζώσα Παράδοση ως κινητήριος δύναμη για την Μετασχηματιστική Εκπαίδευση», η εκπαιδευτικός-συντονίστρια UNESCO ASPnet του Ραλλείου Λυκείου Αικατερίνη Χριστοδούλου παρουσίασε σε εργαστήριο με 75 εκπαιδευτές και νέους εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο τη μεθοδολογία για το σχεδιασμό και την ενσωμάτωση στοιχείων της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς στην καθημερινή διδακτική πρακτική μέσω του στοιχείου της Μεσογειακής Διατροφής και μέσω του προγράμματος «Ρεμπέτικο». Το συγκεκριμένο πρόγραμμα σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του κοινού πιλοτικού εργαστηρίου UNESCO-Ευρωπαικής Ένωσης “Integrating Intangible Cultural Heritage (ICH) in School-based Education” στη Βίεννη τον Οκτώβριο 2019 από την εκπαιδευτικό του Ραλλείου Αικ. Χριστοδούλου και υλοποιήθηκε στο σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2019-2020 από τους εκπαιδευτικούς Δ. Αγγελιδάκη (Πληροφορικής), Ε. Κακογιάννη (Φυσικής Αγωγής), Δ. Χριστόπουλο (Φιλόλογο) και Αικ. Χριστοδούλου (Αγγλικής).

https://aspnet.unesco.org/en-us/Pages/Global-meeting-TTIs.aspx

 unesco 3 6 21 1    unesco 3 6 21 2

unesco 3 6 21 3