Το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERASMUS+KA1 αφορά την μετακίνηση των εκπαιδευτικών στο εξωτερικό για επιμόρφωση είτε μέσω παρακολούθησης δομημένων σεμιναρίων είτε μέσω παρακολούθησης ευρωπαίων συναδέλφων τους στην τάξη κατά την ώρα της διδασκαλίας του μαθήματος (παρατήρηση εργασίας-job shadowing).
Στο πλαίσιο των νέων καταστάσεων και νέων καθηκόντων που αναδύονται από την πολύπλευρη κρίση (οικονομική, κοινωνική, διαπροσωπική, περιβαλλοντική, πολιτιστική), οι διευθυντές και οι εκπαιδευτικοί έχουν ανάγκη να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους για τη διαχείριση των πρωτοφανών καταστάσεων που αντιμετωπίζουν στο σχολείο. Επί πλέον, ο εντεινόμενος ανταγωνισμός μεταξύ των μαθητών για την κατάληψη θέσεων στις λεγόμενες «καλές σχολές» στα Πανεπιστήμια, αυξάνει την πίεση προς τους καθηγητές να βελτιώσουν τις διδακτικές και παιδαγωγικές τους γνώσεις, ώστε το σχολείο να γίνει πιο αποτελεσματικό, πιο ανταγωνιστικό και πιο αποδοτικό. Ιδιαίτερα το σχολείο μας, το οποίο στηρίζεται αποκλειστικά στην καλή του φήμη για προσέλκυση μαθητριών, έχει ανάγκη από εκπαιδευτικό προσωπικό υψηλής εξειδίκευσης και επαγγελματικών ικανοτήτων. Η σταδιακή σύγκλιση των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη, όπως αυτή προδιαγράφηκε στη Συνθήκη της Λισαβόνας καιτα αποτελέσματα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών συστημάτων από τον ΟΟΣΑ (PISA), υποδεικνύουν την ανάγκη για ανασχεδιασμό όλου του εκπαιδευτικού συστήματος, με έναρξη από το σχολείο.
Για όλους αυτούς τους λόγους ο Διευθυντής και εκπαιδευτικοί του σχολείου του σχολείου μας επιμορφώνονται ανελλιπως σε διάφορα επίπεδα, σε διάφορα αντικείμενα, σε διαφορετικούς χώρους και οργανισμούς και σε υψηλό επίπεδο.