Παιδαγωγική Ομάδα: Παναγιωτοπούλου Μαρία (φιλόλογος- PhD Θεατρικών Σπουδών), Χριστόπουλος Δημήτριος (φιλόλογος).
Ο βασικός στόχος του προγράμματος ήταν διττός: από τη μια η γνωριμία των μαθητριών με την ποίηση του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα, του μεγάλου ποιητή-δραματουργού του πρώτου μισού του 19ου αιώνα της Ισπανίας και από την άλλη η επαφή με την τέχνη του θεάτρου ως παραστατικής τέχνης. Αρχικά οι μαθήτριες με μεθόδους της ανακαλυπτικής μάθησης ήρθαν σε επαφή με όλο το έργο του Ισπανού δραματουργού εμβαθύνοντας ιδιαίτερα στο τελευταίο του δράμα του «Το σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα» αναγνωρίζοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ποίησής του που φθάνουν στον ποιητικό ρεαλισμό. Με όχημα τον Λόρκα, παρακολούθησαν με βιωματικό τρόπο όλα τα στάδια που διέρχεται η θεατρική ομάδα μέχρι την παράσταση: επιλογή έργου, οριοθέτηση της ομάδας, διανομή ρόλων, επεξεργασία κειμένου, ανάλυση δραματουργίας και δραματικών προσώπων, θεατρική επεξεργασία σκηνών και παράσταση. Για τη βαθύτερη προσέγγιση των ρόλων οι μαθήτριες ασκήθηκαν επί δύο μήνες σε θεατρικές ασκήσεις-αυτοσχεδιασμούς σύμφωνα με τη μέθοδο Στανισλάφσκι. Ένα μεγάλο μέρος της ομάδας παρακολούθησε ανοιχτή πρόβα στο Δημοτικό θέατρο Πειραιά, η οποία έγινε αντικείμενο διαλογικής συζήτησης στην ολομέλεια, όπου αναλύθηκε το θέμα: «Η δυναμική των προβών για την ομάδα και το θεατρικό αποτέλεσμα». Η ομάδα παρουσίασε την παράσταση σε πλήθος κόσμου στο Αμφιθέατρο του σχολείου στις 21 και 22 Απριλίου 2018.