Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ΚΑ2 «Climate Change Ready» (CCR) πραγματοποιήθηκε στη Σλοβενία η επιμορφωτική συνάντηση εκπαιδευτικών C4 από 11 έως 15 Μαρτίου 2019. Στη συνάντηση συμμετείχαν δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου, η κ. Κανελετοπούλου Χαραλαμπία, φιλόλογος και συντονίστρια του προγράμματος και ο κ. Χαλικιάς Δημήτριος, καθηγητής Οικονομικών και μέλος της παιδαγωγικής ομάδας καθώς και εκπαιδευτικοί από τις χώρες της κοινοπραξίας (Γερμανία, Ισπανία, Ουγγαρία, Πορτογαλία). Οι επιμορφούμενοι επισκέφθηκαν το σταθμό συγκέντρωσης ανακυκλώσιμων απορριμμάτων Sinja Gorica στην πόλη Bhrinka, όπου ενημερώθηκαν για την αξιοποίηση των ανακυκλώσιμων απορριμμάτων και τον καθαρισμό των υδάτων, και στη συνέχεια το κατάστημα του σταθμού όπου εκτίθενται προς πώληση επαναχρησιμοποιήσιμα και ανακυκλώσιμα είδη. Στη συνέχεια στο συνεργαζόμενο σχολείο της Σλοβενίας που σχεδίασε το πρόγραμμα της μετακίνησης Os Ivana Cankaja Bhrnika πραγματοποίηθηκε ενημέρωση από εκπρόσωπο της ΜΚΟ « Οικολόγοι χωρίς Σύνορα» για το έργο της Οργάνωσης και παρουσιάστηκαν μέθοδοι μηδενικής σπατάλης προϊόντων και ειδών.
Μία άλλη ενδιαφέρουσα επίσκεψη ήταν αυτή στη Brestanica, όπου μετά την ξενάγηση στο Rajhensburg Castle, οι επιμορφούμενοι επισκέφθηκαν το εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας στο Krsko, όπου ο υπεύθυνος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, με τη βοήθεια διαδραστικών πινάκων και βιωματικών εργαστηρίων, ενημέρωσε για τον τρόπο παραγωγής ενέργειας και απάντησε σε πολλές απορίες.
Επίσης, η επίσκεψη στη λίμνη Bled και στο Zero Waste Hotel είχε ψυχαγωγικό και επιμορφωτικό χαρακτήρα αφού οι επιμορφούμενοι ήρθαν σε επαφή με τη φύση και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία το πρώτου ξενοδοχείου στη Σλοβενία που εφαρμόζει τη μέθοδο της μηδενικής παραγωγής απορριμμάτων. Τέλος, η εβδομάδα επιμόρφωσης τελείωσε με επίσκεψη στο Piran , παραθεριστικό θέρετρο που βρίσκεται στη μοναδική παραλία της Σλοβενίας. Εκεί οι συμμετέχοντες ξεναγήθηκαν στην πόλη και στο Salina Nature Park, όπου υπάρχουν αλυκές παραγωγής αλατιού με παραδοσιακές μεθόδους και χωρίς τη χρήση μηχανημάτων καθώς και υγροβιότοπος που έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα Natura 2000. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι συντονιστές του προγράμματος συζήτησαν οργανωτικά θέματα και συμφωνήθηκε να αποτελέσει το λογότυπο του προγράμματος η πρόταση του σχολείου της Πορτογαλίας.